Przeźrocza Festiwal Filmowy to dynamicznie rozwijający się festiwal, który poprzez pokazy plenerowe, kinowe oraz różnorodne wydarzenia towarzyszące dociera do wielu grup docelowych angażując polskich i zagranicznych twórców filmowych.
Organizator festiwalu, Stowarzyszenie Koloroffon, poszukuje podmiotów zainteresowanych kooperacją.
Przykładowa współpraca może dotyczyć:
- wspólnej realizacji wydarzeń towarzyszących festiwalowi,
- usług w zakresie marketingu i promocji,
- wymiany barterowej,
- sponsoringu,
- innych form współpracy uzgodnionych podczas bezpośredniego spotkania.
Festiwal oferuje:
- możliwość efektywnego dotarcia do wybranych grup docelowych,
- kontakt podczas oficjalnych i nieoficjalnych wydarzeń festiwalu ze środowiskiem znanych twórców filmowych,
- budowanie wizerunku przedsiębiorstw i instytucji poprzez promocję i wykorzystanie pozytywnej energii związanej z realizacją festiwalu.
Przeźrocza Festiwal Filmowy poprzez szereg działań promocyjnych jest w stanie skutecznie eksponować i rozwijać potencjał przedsiębiorstw i instytucji zainteresowanych współpracą.
PODSTAWOWY PAKIET PROMOCYJNY PARTNERA obejmuje działania w zakresie:
- nadania przedsiębiorcy z sektora MŚP tytułu „Partnera” wydarzenia,
- umieszczenia logotypu przedsiębiorcy w drukowanych materiałach promocyjnych, w tym na plakatach, w folderach, ulotkach a także na nośnikach outdoorowych,
- umieszczenia logotypu przedsiębiorcy w materiałach promocyjnych w internecie m.in. w serwisie internetowym wydarzenia, social mediach, newsletterze i informacjach prasowych dotyczących wydarzenia,
- umieszczenia aktywnego linku do strony przedsiębiorcy na stronie www festiwalu (www.przezrocza-festiwal.pl),
- prezentacji przedsiębiorcy przed festiwalem w poście dotyczącym partnerów festiwalu (indywidualna grafika z logotypem),
- minimum sześciokrotnej emisji spotu przedsiębiorcy przed wydarzeniami festiwalowymi,
- minimum dziesięciokrotnej prezentacji logotypu przedsiębiorcy na ekranie kinowym w centrum festiwalowym przed seansami w Kinie Orzeł (animacja z logotypami partnerów),
- publikacji indywidualnego posta dotyczącego przedsiębiorcy przed rozpoczęciem lub po zakończeniu festiwalu w mediach społecznościowych wydarzenia,
- wielokrotnej (min. 20 razy dziennie) prezentacji logotypu przedsiębiorcy na ekranie reklamowym w centrum festiwalowym,
- prezentacji spotu przedsiębiorcy na ekranie reklamowym w centrum
festiwalowym (minimum trzy razy na dzień), - prezentacja logotypu partnera na ekranie kinowym podczas gali festiwalu,
- oznaczenie lub wpisanie partnera festiwalu w poście przedstawiającym podmioty współpracujące z festiwalem na zakończenie festiwalu z podziękowaniami za współpracę.
Finalne ustalenia dot. kształtu pakietu do omówienia podczas spotkania bezpośredniego.
Zapraszamy do kontaktu: biuro@koloroffon.pl