Przeźrocza Festiwal Filmowy to dynamicznie rozwijający się festiwal, który poprzez pokazy plenerowe, kinowe oraz różnorodne wydarzenia towarzyszące dociera do wielu grup docelowych angażując polskich i zagranicznych twórców filmowych.

Organizator festiwalu, Stowarzyszenie Koloroffon, poszukuje podmiotów zainteresowanych kooperacją.

Przykładowa współpraca może dotyczyć:

  • wspólnej realizacji wydarzeń towarzyszących festiwalowi,
  • usług w zakresie marketingu i promocji,
  • wymiany barterowej,
  • sponsoringu,
  • innych form współpracy uzgodnionych podczas bezpośredniego spotkania.

Festiwal oferuje:

  • możliwość efektywnego dotarcia do wybranych grup docelowych,
  • kontakt podczas oficjalnych i nieoficjalnych wydarzeń festiwalu ze środowiskiem znanych twórców filmowych,
  • budowanie wizerunku przedsiębiorstw i instytucji poprzez promocję i wykorzystanie pozytywnej energii związanej z realizacją festiwalu.

Przeźrocza Festiwal Filmowy poprzez szereg działań promocyjnych jest w stanie skutecznie eksponować i rozwijać potencjał przedsiębiorstw i instytucji zainteresowanych współpracą.

PODSTAWOWY PAKIET PROMOCYJNY PARTNERA obejmuje działania w zakresie:

  1. nadania przedsiębiorcy z sektora MŚP tytułu „Partnera” wydarzenia,
  2. umieszczenia logotypu przedsiębiorcy w drukowanych materiałach promocyjnych, w tym na plakatach, w folderach, ulotkach a także na nośnikach outdoorowych,
  3. umieszczenia logotypu przedsiębiorcy w materiałach promocyjnych w internecie m.in. w serwisie internetowym wydarzenia, social mediach, newsletterze i informacjach prasowych dotyczących wydarzenia,
  4. umieszczenia aktywnego linku do strony przedsiębiorcy na stronie www festiwalu (www.przezrocza-festiwal.pl),
  5. prezentacji przedsiębiorcy przed festiwalem w poście dotyczącym partnerów festiwalu (indywidualna grafika z logotypem),
  6. minimum sześciokrotnej emisji spotu przedsiębiorcy przed wydarzeniami festiwalowymi,
  7. minimum dziesięciokrotnej prezentacji logotypu przedsiębiorcy na ekranie kinowym w centrum festiwalowym przed seansami w Kinie Orzeł (animacja z logotypami partnerów),
  8. publikacji indywidualnego posta dotyczącego przedsiębiorcy przed rozpoczęciem lub po zakończeniu festiwalu w mediach społecznościowych wydarzenia,
  9. wielokrotnej (min. 20 razy dziennie) prezentacji logotypu przedsiębiorcy na ekranie reklamowym w centrum festiwalowym,
  10. prezentacji spotu przedsiębiorcy na ekranie reklamowym w centrum
    festiwalowym (minimum trzy razy na dzień),
  11. prezentacja logotypu partnera na ekranie kinowym podczas gali festiwalu,
  12. oznaczenie lub wpisanie partnera festiwalu w poście przedstawiającym podmioty współpracujące z festiwalem na zakończenie festiwalu z podziękowaniami za współpracę.

Finalne ustalenia dot. kształtu pakietu do omówienia podczas spotkania bezpośredniego.

Zapraszamy do kontaktu: biuro@koloroffon.pl

Skip to content